24
январь
2024
«ББЖМ тапсыру кезінде өз-өзінді ұстай білуге үйрен» тренинг
«ББЖМ тапсыру кезінде өз-өзінді ұстай білуге үйрен» тренинг
2024 жылдың 24 қаңтар күні мектепте 4 сынып оқушыларымен «ББЖМ тапсыру кезінде өз-өзінді ұстай білуге үйрен» тренингі өткізілді. Тренингті мектептің психологы Т.Жанұзақова өткізді. Мақсаты: Оқушылардың ББЖМ – ге дайындық кезіндегі сенімділігін, мінез-құлық, эмоциялық ерік сфера дағдысын психологиялық тұрғыда қалыптастыру. Оқу танымдық қабілеттерін, есте сақтау, зейіндерін дамыту, өз-өзіне сенімділіктерін жоғарлату.
Тренинг жоспары: 1.Сәлемдесу;
2. Оқушылардың қарым-қатынастарын жақсарту, ортаға бейімдеу жаттығуы;
3. Бейнеролик көрсету;
4. Оқушыларды топқа бөлу;
5. Талқылау айдары;
6. Практикалық жұмыс;
7. Нейрожаттығу;
8. Обратная связь;
9. Оқушыға кеңес.
“Өз орныңды тап” ойыны- Школьникам құстардың суретін үлестіріп беру, әр құстың өз нөмірі бар. Содан соң 1,2,3 деген бұйрықпен келіп олар шапшаң өздеріндегі құстарға қарап өз орындарына қарап тез тұра қалады.
Талқылау айдары!
1. Біз білмейтін мәліметтер? 2. Оқу тапсырмаларын қалай есте сақтап қалуға болады? 3. Тестке кірер алдында өзіңді қалай жігерлендіресің?
Практикалық жұмыс
Тақырыптар 1. “Сенімділік күш береді!” 2. “Мен өзіме сенімдімін!” 3. “Жетістіктің бастауы!”
Тренингке оқушылар қызығушылықпен қатысып, сәтті аяқталды.
2024 жылдың 24 қаңтар күні мектепте 4 сынып оқушыларымен «ББЖМ тапсыру кезінде өз-өзінді ұстай білуге үйрен» тренингі өткізілді. Тренингті мектептің психологы Т.Жанұзақова өткізді. Мақсаты: Оқушылардың ББЖМ – ге дайындық кезіндегі сенімділігін, мінез-құлық, эмоциялық ерік сфера дағдысын психологиялық тұрғыда қалыптастыру. Оқу танымдық қабілеттерін, есте сақтау, зейіндерін дамыту, өз-өзіне сенімділіктерін жоғарлату.
Тренинг жоспары: 1.Сәлемдесу;
2. Оқушылардың қарым-қатынастарын жақсарту, ортаға бейімдеу жаттығуы;
3. Бейнеролик көрсету;
4. Оқушыларды топқа бөлу;
5. Талқылау айдары;
6. Практикалық жұмыс;
7. Нейрожаттығу;
8. Обратная связь;
9. Оқушыға кеңес.
“Өз орныңды тап” ойыны- Школьникам құстардың суретін үлестіріп беру, әр құстың өз нөмірі бар. Содан соң 1,2,3 деген бұйрықпен келіп олар шапшаң өздеріндегі құстарға қарап өз орындарына қарап тез тұра қалады.
Талқылау айдары!
1. Біз білмейтін мәліметтер? 2. Оқу тапсырмаларын қалай есте сақтап қалуға болады? 3. Тестке кірер алдында өзіңді қалай жігерлендіресің?
Практикалық жұмыс
Тақырыптар 1. “Сенімділік күш береді!” 2. “Мен өзіме сенімдімін!” 3. “Жетістіктің бастауы!”
Тренингке оқушылар қызығушылықпен қатысып, сәтті аяқталды.
